ONSDAG


- Pust -

Den här bloggen har fått lida pga tentaplugg och för att jag försökt klämma in ALLT i min kalender. Det här är inget "åh-jag-är-så-busy-inlägg" utan snarare "hur-tänkte-jag-inlägg". Helgen bestod av två kalla locations-plåtningar men också en natt i en varm stuga med brasa och bastu. Min kusin skulle fota för sitt slutprojekt i skolan och använde min syster och mig som modeller. Plåtningen var ute på landet på en ö och det var så mysigt att sitta långt ifrån jobb/plugg framför brasan.

2012 har hittils varit full av helger med jobb och alldeles för lite ledighet. Det är roligt så jag ska inte klaga och sova gör jag på vardagar - då jag egentligen ska plugga. Så nu när det är tentavecka så har jag inget liv :(. Orkar inte plugga mer...

P.s Såg the Hunger Games med Hanna i fredags och jag tyckte om den! Var neutralt inställt mot den och blev positivt överraskad.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0