FRANKRIKE 2012


Det har inte blivit så mycket aktivitet här på sistone och den senaste veckan har jag tänkt på vad första inlägget skulle handla om. Med brist på inspiration får det bli om semestern i Frankrike:


Lille. Här lamslogs vi av hur lugnt det var och att det inte fanns några måsten (förutom att fika på Meert såklart).  På en klubb på andra sidan torget var det en kille som sköt ihjälp två personer. Mindre kul.



La Baule. Vi åt gott, cyklade och var helt ensamma. Träffade herr häst och fröken ponny. När det regnade som mest hade vi en halvdag på ett spa med hamam! Stranden kunde vi inte besöka pga regnet, men det var najs ändå.


Le Lavandou. Wow, utsikten var helt otroligt. Vi träffade Benjamins brorsdotter som var glad glad bebis och låg på stranden. Vi låg på stränder och boysen stekte medan jag satt i skuggan med solskyddsfaktor 50+. Haha hade inte råd att bli bränd för kommande möten. Vi hade en dag i St Tropez också (har inte bildbevis dock) där det var 35 grader och gassande sol. Hjelp!


Paris. Andra hela dagen hade jag möten på två olika argenturer i Paris, och lyckades bli signade med en av dem!! Var så glad och så lycklig! Sen ville de att jag skulle stanna kvar och de tre dagarna i Paris blev nästan tio dagar fler. Semester blev till jobb. Det var underbart och jobbigt på samma gång.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0