TRÖTT

1. Bästa frukosten?

(Haha, Hanna). På vardagar är det lingongrova med jordnötsmör och kall o'boy. På helgen är det ungsvärmda bullar (ej kanal då hehe) med ost och fikonmarmelad. Sen en kopp kaffe på nymalda böner och kondonserad mjölk. Frukost är en big deal!

2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?

Drinken tror jag. Det kan vara gott i början men sen blir man lite uttråkad. Vin är gott till maten också.

3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?

Grå, tråkigt nog men sant.

4. Bästa uppfinningen?

Internet, hehe.

5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?

Impulsivitet. Det suger, men jag är verkligen inte impulsiv. Men jag börjar bli bättre.

6. Vad ska dina barn heta? Vi låtsas att du får en pojke och en flicka.

Säger jag inte! Men pojknamn kommer från mammas släkt och flickan har samma namn som en gudinna.

7. Du måste bo i Kuala Lumpur i två år. Gråter du av glädje eller sorg när du hör det?

Kuala Lumpur är en jättecool stad så skulle tycka att det var kul att bo där.

8. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?

Hm, två städer som finns i mitt hjärta är Stockholm och Paris men det finns många städer som jag skulle kunna bo i resten av mitt liv. Korta tidsperioder skulle jag kunna bo lite längre bort men hela livet blir nog i Europa.

9. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?

TV! Musik är underbart.

10. Vilket sällskapsspel är du bäst på?

Jag är ganska dålig på alla och en dålig förlorare. Mitt mål när jag spelar är inte att vinna utan att inte förlora, haha.

11. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?

Läkare. Jag skulle aldrig kunna lämna jobbet på jobbet och tänka på allt hemma och till slut bli knäpp.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0